Ścianka z OSB

Ścianka z OSB

Postprzez Jeremy » 2015-05-19, 14:29

Witam mam pytanie potrzebuje postawić ściankę działową z płyty OSB i zastanawiam się na profilach uw, cw czy konstrukcji drewnianej zależy mi na dość dobrej wytrzymałości ściany antywłamaniowej jestem laikiem w tej kwestii wiec dla tego pytam...
Jeremy

Odp

Google - reklama

Re: Ścianka z OSB

Postprzez kamilbaczynski » 2015-06-22, 18:18

Ściana z płyty osb nigdy nie będzie jakoś specjalnie solidna. Jeżeli zależy ci na porządnej działówce, to postaw ją z pustaków ceramicznych, albo nawet z suporexu. Pustaki Porotherm 8, albo 12 zapewnią przyzwoitą akustykę i będziesz mieć mur. Jeżeli obawiasz się wszechobecnego bałaganu w trakcie pracy, to wybierz pustaki na suchą zaprawę dryfix. Pustaki się do siebie klei i nie ma tyle syfu. Jednak przy nakładaniu tynków lub gładzi robi się masakra. Ale ten problem nie ominie cię przy żadnej z technologii, nawe osb.
kamilbaczynski

Postprzez andrzeyek » 2015-06-24, 19:41

Czy drewno czy profile aluminiowe to pewnie zdania będą podzielone. Ja bym zrobił na konstrukcji drewnianej. Profile aluminiowe daje się do płyt g-k bardziej moim zdaniem.
andrzeyek

Postprzez instalator » 2015-06-27, 06:57

andrzeyek napisał(a):Czy drewno czy profile aluminiowe to pewnie zdania będą podzielone. Ja bym zrobił na konstrukcji drewnianej. Profile aluminiowe daje się do płyt g-k bardziej moim zdaniem.

Zwróć uwagę na wygłuszenie ściany, dobre podwójne płytowanie oraz mocowanie. Mocowanie jest w zasadzie podstawową sprawą tu. Jeśli piszesz o ścianie antywłaniowej, to tym bardziej.
instalator

Postprzez vladimir » 2015-06-29, 16:45

instalator napisał(a):
andrzeyek napisał(a):Czy drewno czy profile aluminiowe to pewnie zdania będą podzielone. Ja bym zrobił na konstrukcji drewnianej. Profile aluminiowe daje się do płyt g-k bardziej moim zdaniem.