Dylemat- mozaika czy płytki?

Re: Dylemat- mozaika czy płytki?

Postprzez alek » 2016-11-09, 21:53

Mozaika jest piękna, ale raczej do dużych łazienek z oknem, bo w małych, ślepych może powodowac jednak wrażenie chaosu i pomniejszenia przestrzeni.
alek
 
Posty: 67
Dołączył(a): 2015-12-21, 20:00

Odp

Avatar użytkownika
Google - reklama
 
Posty: 963
Dołączył(a): Cz lip 05, 2008 14:29 am

Re: Dylemat- mozaika czy płytki?

Postprzez chlopak12 » 2016-11-25, 12:58

jesli masz kogos, kto Ci to fajnie zrobi, to niewazne - wybierz to, co CI sie bardziej podoba, ale musisz pamietac, czy łatwo bedzie to czyscic i utrzymac w czystosci
chlopak12
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2016-11-25, 12:48

Re: Dylemat- mozaika czy płytki?

Postprzez miro75 » 2016-12-01, 10:58

wszystko zależy od tego ile tej mozaiki będzie, wiadomo jak na całej ścianie to rzeczywiście może trochę przytłoczyć, ale jak jakiś cienki pasek to spokojnie można ją położyć również w małej powierzchniowo łazience
miro75
 
Posty: 25
Dołączył(a): 2016-05-09, 13:14

Re: Dylemat- mozaika czy płytki?

Postprzez tony » 2016-12-04, 16:39

To zależy bo fajnym pomysłem jest wyłożenie mozaiką wnętrza kabiny prysznicowej. Zatem nie zawsze jest to zły pomysł. A mozaika też bywa różna, fajne są np. metaliczne mozaiki. Fajnie urozmaicają np. ciemne wnętrza w nowoczesnym wydaniu. Innym rozwiązaniem są strukturalne dekory i płytki strukturalne to też fajny sposób na urozmaicenie. Fajna płytka - Form.
tony
 
Posty: 6
Dołączył(a): 2016-12-04, 16:26

Re: Dylemat- mozaika czy płytki?

Postprzez water » 2016-12-05, 13:02

mozaika wewnątrz kabiny brzmi fajnie - ciekawa alternatywa
water
 
Posty: 12
Dołączył(a): 2016-12-05, 12:33

Re: Dylemat- mozaika czy płytki?

Postprzez KamilaMeble » 2016-12-13, 12:21

A widzieliście jak wygląda taka mozaika w łazience na żywo? Jeżeli nie to polecam wcześniej sprawdzić bo czasem można dostać oczopląsu i lepszym wyborem są większe płytki, które moim zdaniem będą się bardzo dobrze prezentować, wystarczy wybrać ich ciekawą kolorystykę.
KamilaMeble
 
Posty: 95
Dołączył(a): 2016-07-05, 08:14

Re: Dylemat- mozaika czy płytki?

Postprzez Arleta35 » 2017-07-01, 13:36

Nad gustem się nie dyskutuje.Ja jednak uważam że duże praktyczniejsze są płytki.Np.duże płytki drewnopodobne doskonale imitują prawdziwe drewno a jednocześnie nie ma ryzyka ich uszkodzenia.Dzięki zakupom w www.ale kafelki.pl mam całkowitą pewnośc że jakośc tych płytek jest doskonała
Arleta35
 
Posty: 54
Dołączył(a): 2016-06-07, 12:05

Re: Dylemat- mozaika czy płytki?

Postprzez Vocco » 2017-07-11, 09:05

Oczywiście to nic innego jak tylko kwestia gustu, natomiast mozaika z jednej strony jest oryginalna, a z drugiej nie tak praktyczna i elegancka jak płytki. W większych łazienkach można pokusić się o mozaikę, w mniejszych polecam jednak standardowe płytki.
Vocco
 
Posty: 10
Dołączył(a): 2017-07-11, 08:39

Re: Dylemat- mozaika czy płytki?

Postprzez Katrina » 2017-07-15, 21:35

Płytki na ścianę i podłogę a mozaika jako wykończenie np blatu pod umywalkę
Katrina
 
Posty: 32
Dołączył(a): 2017-07-12, 10:08

Re: Dylemat- mozaika czy płytki?

Postprzez mZakupyMonika » 2017-08-12, 19:42

Może elementy mozaikowe wśród zwykłych płytek? Taniej, mniej czyszczenia, w wciąż ładnie :) Zobacz na naszej stronie mzakupy.com aktualnie promocje w sklepach budowlanych i na pewno znajdziesz coś dla siebie :mrgreen: Monika mZakupy.com
mZakupyMonika
 
Posty: 20
Dołączył(a): 2017-08-12, 18:38


Zobacz też to

Avatar użytkownika
Doradca Reklama
 
Posty: 234
Dołączył(a): Cz lip 05, 2006 10:29 am
Poprzednia stronaNastępna strona



Powrót do Łazienka



 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość